top of page
  • תמונת הסופר/תTamar Rosen Naim

תעצמו את העיניים רגע ודמיינו את עצמכם במקום שקט, הנוף יפה, הגוף נינוח, תחושת ביטחון בעצמכם

עודכן: 5 ביולי 2022

אני לא רוחנית, כלומר רוחנית רוחנית כזו שעושה מדיטציה ומתרגשת לשמוע הוםםםם, אבל אני מאמינה במילים, בשמות ובעיקר בצרופים, אולי מאמינה זו המילה המדויקת אבל אני בהחלט בוחרת לתת לשמות משקל, גם אם זה לטובת תהליך פנימי שלי.

השבוע בחרתי צבעים לפרויקט מרכז החדשנות שאני מתכננת בעד הלום, הלקוח הגיע עם שפה גרפית ובסיס צבעוני ועדיין נדרשתי לדייק אותו. המרכז נבנה בשביל להציג חדשנות בתחום האפייה, הפטיסרי והשוקולד. יצאתי לדרך עם בורדו מעולם הפירות, חום צהוב היישר מהאדמה והחיטה, ואפור טכנולוגי מעודן, כי בסוף הם באו לחדש.

פתחי את המניפה וחיפשתי את הצבעים הנכונים לי ולהם, ושמתי לב שאני מתעמקת בשם הצבע בנוסף לטון והשילוב המדויק בין הצבעים, וכך יצא שבחרתי צבעים עם שמות שמשלימים לי את הסיפור שבניתי לי - מותג בטוח בעצמו vigilant, שולט במרקמים וטעמים, cherry blink, ומסתכל קדימה, Highway, בכל הכוח והניסיון Stone Hearth.

ניסיתי להבין מה הקשר בין שמות הצבעים במניפה ומי זכה במשרה האגדית להמציא את השמות היצירתיים ויזמתי שיחה עם מנהלת ההשראה של נירלט, שסיפרה לי שהשמות נבחרים מתוך מחשבה על איזו חוויה כללית הם אמורים לשרת, מה המסר שירצו להעביר למי שמתבונן בצבע או מי שחווה את החלל, לא תמיד זה מעולם המדע או הטכנולוגיה, יש שמות שנבחרים ממקום של הומור וקריצה Bad hair day, או לחילופין הם ירמזו איזה קולרנטים מעורבבים בתוך הגוון כאשר שם הגוון חייב להיות מחובר לצבעוניות שלו, כמו Olive tint.



0 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page